Never Alone Arctic Collection
Experience the epic journey of Nuna and Fox as they search for the source of an eternal blizzard that threatens the survival of everything they have ever known. Never Alone is an atmospheric puzzle platformer developed in collaboration with the Iñupiat, an Alaska Native people, drawn from a traditional story that has been shared across the generations. Guide both characters in single-player mode or play cooperatively with a friend or family member as you trek through frozen tundra, leap across treacherous ice floes, swim through underwater ice caverns, and face numerous enemies both strange and familiar in the journey to save the girl’s village. Foxtales features three all new levels full of environments to explore, puzzles to solve and enemies to face. Travel across open seas, swim through the ruins of a sunken village and paddle up the Noatak River on a mission to rescue a new friend. The Never Alone Arctic Combo Pack includes both Never Alone (Kisima Ingitchuna) and the Foxtales DLC.