NASCAR Arcade Rush
The NASCAR Beasts are Unleashed! The thrill of NASCAR meets the rush of arcade racing in a new game that puts you in the driver’s seat of a completely new NASCAR experience with re-imagined, iconic racetracks in unmatched high-speed, wheel-to-wheel action! Key Game Features: - Real-World NASCAR locations completely re-imagined with twists, jumps, nitro-boosts and high-speed fun! Experience Talladega Superspeedway, Daytona International Speedway, Darlington Raceway, Martinsville Speedway, Homestead-Miami Speedway, and more in a whole new, fun and dynamic way! - HUGE Selection of Horsepower! Choose among a full array of vehicle models spanning 75 years of stock car racing from the 50’s to today! - 1000’s of customization combinations ranging from paint schemes and new rims to spoilers, visual effects, and more! Plus driver suit designs, colors, and helmets! - Robust Single Player Modes: Career NASCAR Cup Series, Quick Race, and Time Attack modes. - Thrilling head-to-head local multiplayer plus 12 player online multiplayer fun.