Mundaun
Mundaun is a lovingly hand-penciled horror tale set in a dark, secluded valley of The Alps. Explore various areas full of secrets to discover, survive hostile encounters, drive vehicles, fill your inventory, and solve a variety of handcrafted puzzles. Key Features: Experience a unique hand-penciled aesthetic, and immerse yourself in an alpine world where reality and myth intertwine. Explore varied and open levels from green meadows to snowy peaks. Beware of the creatures roaming the landscape. Robust inventory system to keep you focused on collecting and uncovering the story’s secrets. The game’s fear resistance factor creates a “cause and effect” for the player within the game. The stronger the fear, the more slowly you move. Solve puzzles that are integrated into the game world as you make your way up the mountain. Interact with eccentric inhabitants who have their own obscure spoken language.