Mr. Brocco and Co.
A couple of healthy food enjoyers — Mr Broccoli and Super Asparagus — team up to stop the junk food invasion in their hometown. Something goes terribly wrong when hotdogs, burgers and other way-too-much-calories storm their favorite city. They need to stand up and fight! Pleasant gameplay, exciting boss fights and loads of positive emotions await you. Pick one of two characters and show ‘em all what healthy food is made of! This game also serves as a reminder that junk food can often be very dangerous! Next time when your parents make you eat broccoli and asparagus, keep in mind: they are preparing you for the battle with junk food!