Monster Crown
Unravel Crown Island’s dark story as you create your own monster legacy. With a history of sadistic rulers and heroic saviors, the island faces another threat in the form of a malicious young woman seeking power. It’s up to you and the monsters you make pacts with to prevent the return of tyranny. Will your decisions make you a savior or a dark messiah?