Mechaconda
Get ready for the arcade evolution! In Mechaconda, you take control of a mechanical serpent on a suicide mission to defeat Dr. EVIL's army. Blending classic growth mechanics with bullet hell chaos, every match is a challenge of survival and strategy. Build your loadout in real-time, choose from dozens of upgrades, and transform your tail into a deadly line of defense.