Master Detective Archives: RAIN CODE Plus - Digital Deluxe Edition
In addition to the full version of the game, the Deluxe Edition includes a digital art book and digital soundtrack! Digital Deluxe Edition Contents: - Game - Master Detective Archives: RAIN CODE Plus*1 - Digital Art Book - The Book of Death*2 - Digital Soundtrack - Noise of Neon*3 Enjoy a brand new dark fantasy detective action game from the minds behind the Danganronpa series! A city of rain is gripped by innumerable unsolved mysteries, under the complete control of a megacorporation. Master Detectives from around the world, each possessing unique powers, must rise to the challenge of uncovering the truth. With Shinigami by his side, Yuma joins the investigation as a trainee of the detective agency. The story progresses through investigation in the "real world" to collect clues needed to solve a case, then conquering the "Mystery Labyrinth" with the clues gathered. Uncover the truth by making full use of your evidence in the Mystery Labyrinth. [Investigation] Take control of Yuma and explore Kanai Ward. Talk to people in the city and investigate crime scenes to collect Solution Keys. [Forensic Forte] The Master Detectives investigating together with Yuma have special abilities. Forensic Fortes such as Postcognition and Disguise can be utilized to find hidden evidence and testimonies. [Mystery Labyrinth] As the investigation progresses, the Mystery Labyrinth will appear, a realm where the mysteries of a case materialize. The mysteries will take shape as various gimmicks and traps. Confront it with the Solution Keys that have been collected. [Reasoning Death Match] In the Mystery Labyrinth, Mystery Phantoms will appear to prevent Yuma from getting to the heart of a case. Fight back in fast-paced action sequences and slash through them with the Solution Blade! [Content Outside the Main Story] Collect Memory Shards hidden around Kanai Ward to view secret memories between Yuma and the detectives. Enjoy substories and help people in need by fulfilling special requests. "Plus" features: - 4K compatibility & improved overall performance - New gallery mode to enjoy cinematics and BGM - 5 substories featuring different Master Detectives Ch. Desuhiko: Charisma Killed the Cat Ch. Fubuki: Fubuki's Luckiest Day Ch. Halara: Raining Cats & Dog Ch. Vivia: The Near-Death Detective Ch. Yakou: Thank You, My Detective [Languages] *1 Interface: Japanese / Traditional Chinese / Simplified Chinese / English / French / Italian / German / Spanish / Korean - Audio: Japanese / English *2 Interface: Japanese / Traditional Chinese / Simplified Chinese / English - Audio: Japanese / English *3 Interface: Japanese / Traditional Chinese / Simplified Chinese / English *Digital art book and digital soundtrack cannot be purchased separately. *This product contains main game, digital art book, and digital soundtrack. A version with only the main game is also available. Please be mindful when purchasing. *Digital art book and digital soundtrack will launch as separate apps.