MageQuit
A wizard brawler about spell drafting and beard envy, MageQuit allows up to 10 mages to battle it out online or 8 locally. Beards grow longer with each kill; the wizard with the longest beard after 9 rounds wins! WAYS TO PLAY MAGEQUIT * Play offline with a group of up to 8 * Play solo in online quickplay or offline with bots * Play online with a premade party of up to 10 * Join the online quickplay queue with a party of up to 5 * Play online with multiple players on the same console OFFICIAL TOURNAMENTS We have official monthly shoutcasted tournaments! Finalists receive game keys; winners receive in-game rewards. All experience levels are welcome. Visit magequit.com/signup for more info on signing up or follow our BowlcutStudios Twitch channel to watch. COMMUNITY NIGHTS For a good time, come play custom MageQuit matches with the devs and community! 'MageQuit Monday' happens every week at 9:00pm EST. We'll be hanging out in Arena 1 of our discord.