Lost Wing
Lost Wing combines shooting and flying at super high speed . Race through a huge variety of tracks, dodging and shooting everything in your way, if you reach the end goal, destroy the boss for a massive points bonus. Storm your way through three unique worlds, beat each stage, and destroy the bosses! Featuring an original electronic soundtrack, multiple play modes, stages, ships and weapons. Lost Wing is a perfect challenge for the most demanding players.