Little Strays
Play as a fearless stray in a city falling apart where every day is a fight to survive. Abandoned warehouses and silent streets hide danger and helpless kittens. Scavenge for food, rescue the lost, and protect the vulnerable. In a place where every corner holds a challenge, your instincts and senses are your greatest weapons. Listen to the whispers of the city, trust your paws, and do whatever it takes to guide the frightened to safety. Split-screen mode lets you go head-to-head with a friend, racing to save the most lives. Become the hero the whole city will meow about.