Laundry Store Simulator
Are you ready to own the world's best laundry store? Transform a small laundry shop into a laundry empire! Discover the following features in Laundry Store Simulator: Build a small laundry store into a thriving business empire! Upgrade your equipment, design and expand your store, hire staff, and more! Upgrade your equipment to provide exceptional cleaning services! Invest in high-quality washing machines, dryers, ironing equipment, and even automated washing machines! Create a stylish and inviting space to attract customers! Provide comfortable seating, warm decorations, and more funsies to welcome your customers! Grow your laundry business by unlocking new areas and features, offering complimentary services to attract more customers! Build a dedicated team to manage your laundry store efficiently! Hire qualified and experienced staff laundry attendants, such as, washers, dryers, and more! Boost your profits by selling cleaning supplies and becoming a one-stop shop for laundry needs! Offer a variety of cleaning products, including detergents, fabric softeners, stain removers, and more! Unleash your creativity by designing custom shirts for unique customers! Draw anything, print it, and watch them proudly wear your creations in style!