LA Cops
Listen Up! This city is being overrun by low life and filth. It’s time to toughen up, fight back. Lets forget the rules and start cleaning up these streets, our way. There’s a lot of bad guys out there so I don’t want you going in alone. Partner up and remember. In LA Cops, your Buddies always got ya back”. LA Cops is a fast, action packed 3D top down shooter, set in the seedy underbelly of 1970’s LA where you control a maverick bunch of cops, playing by their own rules. The downloadable version of this game supports English, French, German, Spanish, Polish, Russian.