Knightica
Recruit powerful units, place them strategically and find the best synergies in this Roguelike Autobattler! Knightica lets you guide a warband through many challenges to free the Kingdoms. Discover optimal combinations, weave powerful enchants, face dangerous monsters and lead your army to victory!