KIBORG
KIBORG is a relentless rogue-lite beat’em up where you enhance your body with new cybernetic implants each run. You’ve been sent to the worst prison in the galaxy for crimes you didn’t commit. Death won’t provide an escape, but a violent reality show may offer a way out. FIGHT FOR YOUR FREEDOM In the future, even death can’t free you. If a criminal dies while serving their sentence, they are reconstructed to return to their suffering. And you’re serving a 1300-year sentence. The only way to shorten this sentence? Win on “The Last Ticket.” The rules are simple: there is a shuttle on the roof of the prison, and if you can fight your way through hordes of other inmates and reach it in time, you will be given your freedom. NO COMPROMISES KIBORG is a hybrid of old-school beat’em ups, shooters, and rogue-likes. The fights are fast, brutal, and deadly. Sever limbs, squash heads, and tear cybernetic cores apart from living foes. There are dozens of enemy types with unique abilities and tactics, and they are mixed and matched to create hundreds of challenging encounters. If you’re here for blood and gore, you’ve come to the right place. IMMENSE BUILD VARIETY Replace your body parts with an array of cybernetic implants, enabling a wide variety of playstyles. Experiment with hundreds of power-enhancing augmentations and apply dozens of mutations to create deadly synergies. Wield a variety of melee weapons and firearms of all types. Use combos and special attacks to devastate your foes. Unleash millions of possible combinations and countless potential viable builds to destroy those standing between you and freedom.