Horror Tale 3: The Witch
The nightmare continues… and the witch is watching. In Horror Tale 3, the darkest secrets of a cursed neighborhood come to light. As children keep disappearing without a trace, Tom’s search for the truth brings him face-to-face with Wanda—the terrifying witch behind the horror. But she’s not the only surprise waiting in the shadows. New friends, strange allies, and buried secrets emerge as you step into the most intense chapter yet. Explore five eerie, handcrafted locations that reveal the haunting past of a disturbed child kidnapper. Use your mind to solve chilling puzzles, find hidden objects, and piece together clues that will uncover what really happened in this quiet, snowy town. But danger is everywhere—and Wanda will do whatever it takes to stop you. This is more than just a game—it’s a psychological puzzle wrapped in horror and mystery, set in the eerie glow of 1990s America. With atmospheric visuals, a haunting original soundtrack, and an unforgettable villain, Horror Tale 3 pulls you into a suspenseful world where every step forward might be your last. Can you survive the truth? Or will you become her next victim?