Hex Cats
Twist and move hex pieces to connect yarn threads for playful felines. A charming twist on classic hex pipes puzzle! Features: ๐พ 50 handcrafted levels. โ๐ตโ Original soundtrack. ๐งถ 5 different scenarios. ๐ Cute cats. ๐งฉ Game experience designed for both think and relax.