HAMVENTURE (XBOX SERIES)
Hamventure is a platformer featuring creative puzzles and engaging challenges. Guide a small pig through 40 levels, overcoming traps such as spikes, saws, and arrows that react to your movements. Each level introduces new situations that will make you think before taking your first jump.