GRIS + Neva Bundle
GRIS Gris is a hopeful young girl lost in her own world, dealing with a painful experience in her life. Her journey through sorrow is manifested in her dress, which grants new abilities to better navigate her faded reality. As the story unfolds, Gris will grow emotionally and see her world in a different way, revealing new paths to explore using her new abilities. GRIS is a serene and evocative experience, free of danger, frustration, or death. Players will explore a meticulously designed world brought to life with delicate art, detailed animation, and an elegant original score. Through the game light puzzles, platforming sequences, and optional skill-based challenges will reveal themselves as more of Gris’s world becomes accessible. Neva Neva chronicles the story of Alba, a young woman bound to a curious wolf cub following a traumatic encounter with dark forces. Together they embark on a perilous journey through a once-beautiful world as it slowly decays around them. Over time, their relationship will evolve as they learn to work together, helping one another to brave increasingly dangerous situations. The wolf will grow from a rebellious cub to an imposing adult seeking to forge his own identity, testing Alba’s love and their commitment to one another. As the cursed world threatens to overwhelm them, Alba and her courageous companion will do whatever it takes to survive and make a new home, together.