Grindstone
Grindstone is a puzzle game where epic adventures are just your 9-to-5. Part color-matching, part monster-slaying ridiculousness, in CAPY’s hit game Grindstone you are a stonegrinder and it’s your job to mine grindstones from the Creeps that lurk on the mountain. Climb the mountain by completing over 250 levels of intricate puzzles and hazards, all in the hopes of saving up enough grindstones to take your family on a much needed vacation.