GHOST at DAWN
Horror Game Awards Player’s Choice and Best Indie Game Award–nominated Survival Horror cult hit. In 1947, hard‑boiled private eye Ben O’Hara is searching for a missing girl in an abandoned hotel. Investigate room by room, piece together clues, and give the living dead lead poisoning in this Detective Noir nightmare. Can you push through your fear and uncover what became of her?