Flailing Limbs Bundle
Bob’s dreams of falling are riddled with puzzles to solve and distractions to experiment with hilarious results! The worlds may be fantastical, but the laws of physics are very real.. Human: Fall Flat features advanced physics and innovative controls that cater for a wide range of challenges. Although local co-op at launch, this hilarious game has since benefited from the introduction of an online multiplayer mode which allows fans from all over the world to join and create lobbies for up to eight players. ----- Manual Samuel is a classic adventure game with a wild twist. After making a deal with Death, our hero, the spoiled rich-kid Samuel, must survive for 24 hours controlling his entire body manually. From breathing and blinking to driving and working, all these tasks will fall to you. It won’t be easy, with Death himself tagging along for the ride, you might be in some very deep feces!