Finding Frankie
"basically Fall Guys, plus Squid Game, plus mascot horror & it's actually REALLY fun!" - Dyllie "...a breath of fresh air in the mascot horror genre..." 4/5 - Impulse Gamer "...an intense, unforgettable experience." - PlayFront.de "I was legitimately not thinking this game would be this scary… this really plays on your primal instincts" - Node Finding Frankie invites YOU to a true experience of terror as you compete in a terrifyingly twisted parkour show. Stealthily navigate around horrifying characters and swing through challenging parkour courses. This is one game show you won’t want to miss! Upon discovering one of the three secret invitations concealed within a box of Frankie's branded cereal, you embrace the challenge of competing against two other contestants in what initially appears to be a delightful parkour game show. However, while still rooted in parkour and obstacle courses, this game show takes an unexpected deadly turn. Frankie, Henry Hotline, and the other characters deviate from their friendly cartoon personas, revealing a more lifelike and sinister nature. As you traverse intricate and challenging parkour levels and obstacle courses, you must strive to emerge victorious while you and your fellow contestants are systematically eliminated. -Fight for your life as you compete against two other contestants in Frankie’s twisted parkour game show. Run, jump, swing and slide your way throughout parkour and obstacle courses while avoiding Frankie, Henry Hotline and many other terrifying enemies. -Experience a variety of parkour mechanics, including bar swinging, wall jumping, rail grinding, trampoline hopping, and more. -During moments when you're not engaged in swinging or wall jumping, you'll have the companionship of a versatile friend on your journey—Deputy Duck! -Deputy Duck proves to be a jack of all trades, from emitting flashing lights and scanning radar to exuding absolute adorableness. -Embark on an exploration of the expansive Frankie's Parkour Palace, ranging from indoor trampoline parks to intricate obstacle courses. Navigate through tighter spaces such as ventilation shafts and the dark, labyrinth tunnels that snake beneath the building.