Farm Pets Bundle
Farm DLC includes: - 11 unique story orders! - 11 farm properties in a unique environment! - 5 empty plots for you to build on! - 9 exciting mechanics, including the possibility of building extensions of your house! - Over 1850 farm-themed items! - 7 farm animals such as cows, sheep, chickens, and more! - 6 animal products and 6 types of crop plants that you need to take care of! Pets DLC contains: - 13 popular dog and cat breeds available for adoption! - Other domestic animal species like rabbits, turtles, parrots and hamsters. - More than 800 new unique items. - 11 new ranch-themed properties.