Elasto Mania Trilogy Pack
This bundle contains the three games at a discounted price. All your favorite ELMA titles in one iconic collection including Elasto Mania, Elasto Mania II and Action SuperCross. Whether you are a long-time fan of this cult classic indie motorbike universe or meeting our enduro simulator series for the first time, the Elasto Mania Trilogy Pack is a great deal and an epic experience in one neat bundle. Action SuperCross - Where it all began Action SuperCross is the direct predecessor of Elasto Mania, the grandfather of all physics-based motorbike simulators. This experimental piece of gaming history is not only a fascinating backstory to a number of famous franchises, but it also massively feels like time travel at your fingertips. The challenge is not in speed, but in beating actual world records. Do you have what it takes? Elasto Mania Remastered - The original cult classic Our beloved indie motorbike simulation game is a colorful 2D racing experience and a true blast from the past. Making your way through tricky terrain, controlling speed, balancing tilt and collecting goodies is challenging to master, but you will quickly get the hang of it… once you start playing! Elasto Mania II - The quirky second chapter Do you want to take it easy or do you want to take it to the next level? Elasto Mania II is still a 2D enduro simulator with a nostalgic feel, but this new release has updated physics, new graphics and a couple of additional elements too. The full version contains 32 levels as well as moving platforms, gates with keys and teleports, extra challenges and even more collectibles. There is always something new to discover!