Doom and Destiny
Four nerds, drawn into a fantasy world and mistaken for heroes, have to battle their way through a massive, crazy adventure and defeat a preposterous villain! Doom and Destiny is a turn based hilarious jrpg where you take control of a party of four everyday friends. Journey through an unpredictable story filled with parodies and cameos. Start your adventure in a classic dungeon with dragons, save princess with the help of green-dressed elf and then fly to manga-themed city with the help of a famous italian plumber. This is Doom and Destiny, the flying-spaghetti fantasy adventure!