Detective Stories Bundle
Solve 3 different cases waiting for you in your dossier: - Dark Arcana: The Carnival - Find the missing woman lost in a mysterious Carnival of Horrors. - Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood - Follow the trail of a demonic preacher and unravel the secrets shrouded in the mists of Ravenwood Park! - Noir Chronicles: City of Crime - Follow the love affair and discover its deadly consequences!