Dead Rising
Frank West, a freelance photojournalist on the hunt for the scoop of a lifetime, pursues a juicy lead to a small suburban town only to find that it is being overrun by zombies! He escapes to the local shopping mall thinking it will be a bastion of safety, but it turns out to be anything but. It's a true struggle to survive the endless stream of enemies, but with full reign over an entire shopping center, Frank can utilize anything to fight off the flesh-hungry mob and search for the truth behind the horrendous epidemic.