Cursed Island
Cursed Island is a story of a single person trying to leave the island full of mysterious horrors and unimaginable monsters. To achieve this task he has to smash his way through the island with his trusty pickaxe. Cursed Island blends the elements of some popular titles with nostalgic pixel-art graphics. We dare to say that this game is a unique gaming experience that will help you to enjoy slow-paced gameplay with emphasis on exploration, mining and fighting mythical beasts.