Copa City
Copa City is the first event management game driven purely by football DNA. Organize, build, and manage the ultimate matchday experience. Over the next 14 days, you must transform quiet urban streets into a booming festival of football. Build massive Fanzones, route public transport for 50,000 screaming fans, and deploy security to keep fierce rivals separated before kickoff. Hear the licensed chants echo through the streets, see the colors take over the districts, and feel the pressure of the impending whistle. The Matchday Checklist: Teams: Choose from Bayern Munich, Borussia Dortmund. Arsenal FC, Olympique Marseille, Flamengo, Besiktas JK Venues: Maracana - Rio de Janeiro, Olympiastadion - Berlin, PGE Narodowy - Warsaw Your task: Trigger the hype, hire the staff, open the Box Office, sell tickets, build the city infrastructure, prep the arena, route and watch the fan march unfold... You get the jist, there is lots to do. Do you have what it takes to engineer the perfect event? [ Game Modes ] Campaign Mode: Story-driven scenarios with unique objectives. Single Match: Custom high-stakes matchday setup. Chairman Pass (Sandbox): Unlimited budget and complete freedom.