Co-Op Bundle
Human Fall Flat Play solo or call your friends; seven pals by your side in co-op maximises the silliness of an outsized adventure. Human: Fall Flat is a hilarious, light-hearted physics platformer set in a world of floating dreamscapes. Embr TEAMWORK… AND BETRAYAL! CAN YOU FIND THE SECRET HOSR? In this free 4 player multiplayer mode, work as a team to save clients from fire and defuse bombs planted by rival corporate spies. But keep an eye on those teammates... not all of them can be trusted. For The King The King is dead, murdered by an unknown assailant. Now the once peaceful kingdom of Fahrul is in chaos. With nowhere left to turn and stretched beyond her means, the queen has put out a desperate plea to the citizens of the land to rise up and stem the tide of impending doom. Will you put an end to the Chaos? From Space That's no bubblegum army, that's an endless horde of menacingly pink aliens taking over our planet! Enough sweet talk, grab your gear, we need you and your squad to defeat the pink pests! YOUR MISSION: Liberate Earth from the Alien horde!