Case Solved: The London Files
Case Solved: The London Files blends cozy noir storytelling with the elegant logic-driven deduction popularized by Einstein’s Riddle. Behind London’s fog and gaslight, every case becomes a closed puzzle: a handful of suspects, a tangle of conflicting testimonies, and a single answer that yields to logic alone. Each one is a carefully crafted challenge, solved through reasoning and observation, inviting players to uncover buried truths. Explore atmospheric crime scenes, interrogate suspicious characters, connect fragmented evidence, and solve intricate mysteries through pure logic, no guesswork required. With its relaxing pace, cerebral puzzle design, and richly atmospheric noir world, Case Solved: The London Files delivers a calm yet deeply satisfying experience where only sharp deduction reveals the truth.