Capcom Fighting Collection
Ten of Capcom's most popular arcade games in one epic collection! A wide variety of titles are included from iconic series such as Street Fighter and Darkstalkers, Cyberbots, and the first home console port of Red Earth! And of course, all titles support online play! This is the perfect collection for both arcade veterans who remember the titles, and those who want to get into them for the first time! ■ Fully-featured online modes Players can aim to top the global leaderboards in ranked matches, or create a lobby with friends for casual games or just spectate some exciting matches. Supported with a robust Rollback netcode which offers a stable and smooth online experience. ■ First-timers welcome Beginner-friendly features such as training mode and one-button special move control options are included. You can also save and load any time for a quick do-over! ■ Additional content: The Museum This archive features more than 500 illustrations and development materials across the 10 included titles. It also includes concept art that has never been shown to the public before, and behind-the-scenes materials that give a glimpse into the development process. Not only that, you can listen to over 400 music tracks recorded from the arcade versions of each title. Included game titles (Japanese and English versions selectable for most titles *1) Darkstalkers: The Night Warriors Night Warriors: Darkstalkers’ Revenge Vampire Savior: The Lord of Vampire Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge Vampire Savior 2: The Lord of Vampire Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition Super Puzzle Fighter II Turbo Super Gem Fighter Mini Mix Cyberbots: Full Metal Madness Red Earth (*1 Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge and Vampire Savior 2: The Lord of Vampire are Japanese versions only)