Can't Drive This
Can't Drive This is a competitive co-op (it's a thing) multiplayer party racing game. Drive your monster truck WHILE your friend builds the road in front of you! Oh, and don't go too slow, OR YOU'LL EXPLODE! Like in that Sandra Bullock movie, in which she kinda does the same thing, but on a bus. Also, she doesn't explode (Spoiler alert). Also, Keanu Reeves was in the movie.