Bramble: The Mountain King
Bramble The Mountain King takes you on a gripping and unsettling journey through stunning environments. Take on the role of Olle, a young boy setting off to rescue his sister, kidnapped by a dreaded troll. Not everything in Bramble is exactly how it seems - in this strange land with creatures big and small, you must be careful when to approach and when to hide. Many hungry and spiteful beasts lurk in these forests and caves. Watch your step.... Call upon the Spark of Courage, an enchanted fragment granting the gifts you need to endure the pitfalls and trials in your path. Defeat the horrid creatures you encounter in different and unique ways. Be warned, courage without kindness can take you down a dark path.