Bounce & Battle Bundle
Peglin: The dragons have been popping peglins and stealing all of your gold for as long as you can remember. Enough is enough. It's time to venture through the woods, conquer the fortress, and delve into the heart of the dragon's lair to take back what's yours and teach those dragons a lesson. Peglin is a Pachinko Roguelike - Fight enemies by collecting special orbs and popping pegs to deal damage. The enemies are tough, and if you're defeated your run is over, but you've got powerful orbs with special effects and incredible relics that influence both your enemies and the physics you'll use to defeat them. Aim carefully to survive in this unique turn-based RPG! - Collect and upgrade powerful orbs and relics to defeat the monsters and bosses that stand in your way. - Fight enemies with Pachinko-like gameplay - hit more pegs to do more damage. Use crit potions, refresh potions, and bombs wisely. - Explore a new map every time, with different orbs, enemies, and surprises along the way. Roundguard: Castle Springbottom is under attack! It's up to the Roundguard to save the king and -- more importantly -- recover his gold! Fling your hero into the face of danger and bounce off hordes of dangerously cute monsters to reach the bottom of the dungeon. With only one life, you'll need to learn how to navigate hazards, make strategic choices, and master your hero's skills if you hope to defeat the final boss. But don't worry, the Roundguard always bounces back! - Bouncy Fun: Intuitive pinball-physics-based gameplay like no other dungeon crawler. - Multiple Classes: Play as the Warrior, the Rogue, or the Wizard, each with their own unique skills, items, and cheeky sense of humor. - Randomized Dungeon: Each time you play, levels are procedurally generated, and quest events and elite monsters are randomly placed. - Permadeath with Benefits: When you die, you’ll have a chance to bring a special trinket with you on your next run. The more gold you grab, the better your chances to collect one of the most powerful trinkets. - A Cast of Oddballs: Chat with the castle’s colorful cast to pick up quests and learn why some rats want their king dead, what’s irritating the local teenage skeleton today, or what the Warrior will do if you can’t get to a bathroom quickly enough. - Lots of Loot: Over 100 items and trinkets, each with effects that present strategic choices and combo possibilities. - Show Off Your Skills: Compete on the leaderboards and try to master all the challenging, rule-bending relics.