Bomb Kitten
Get frisky with explosives and blast your way through tricky mazelike puzzle stages! Play as Bomb Kitten, a cunning black cat in a red cape, in this old-school action puzzler! Blast through grid-based stages, outsmart enemies, and use bombs to clear paths—but watch for spikes and traps. Collect hidden items, master 50 explosive challenges, and reach the exit ladder to escape these labyrinthine halls!