Blightbound
The world lies in peril. Decades ago, a band of legendary warriors slayed the dreaded Shadow Titan after a long and ferocious struggle, but their celebration was short-lived. The Shadow Titan’s true intentions revealed themselves when from his broken husk flowed the Blight; a corrupting fog that alters any living creature exposed to its evil. Blightbound is a multiplayer dungeon crawler that tasks three heroes to venture down from their mountain refuge to face the abominations of the Blight - a mysterious and corrupting fog that enshrouds the land. Explore handcrafted dungeons, fight a terrifying cadre of mystical and monstrous enemies, grab valuable loot and recover fallen heroes to expand your roster of available warriors. Each player will fulfill a specific role on the team - warrior, assassin, or mage - to overcome colossual bosses and solve clever puzzles. Can you collect and complete all the challenges, and conquer the Blight once and for all? Disclaimer: Players must be connected to the internet to play.