Blaster Master Zero
Mutant scum never learn! Blaster Master Zero is a 8-bit style top-down & sideview 2D action-adventure game that hearkens back to the golden age of the NES. This game was created using the original 1988 title "Blaster Master" from Sunsoft as a base, with the addition of new areas and bosses, new gameplay elements such as extra sub-weapons, improved gameplay, a more robust scenario, refined and expanded exploration mechanics, and more. ・On the sideview maps, take control of the battle tank SOPHIA III and explore your surroundings as you search for the entrance to the dungeon where the area's boss lurks. ・Once you find a dungeon entrance, exit SOPHIA III and make your way inside as the hero Jason and take on the mutants that dwell within in top-down mode. ・Defeat the mid-bosses and area bosses to acquire new items, sub-weapons, upgrades to SOPHIA III and Jason's equipment, and new abilities and maneuvers that also SOPHIA III to access new areas. ・Player 2 can provide support for Player 1 as they traverse through the game in the co-op multiplayer mode.