Bendy: Ink Demon's Collection
Experience the complete Bendy saga with three chilling games, blending mystery, horror, and survival in the haunted depths of Joey Drew Studios. Bendy and the Ink Machine As Henry, explore an abandoned animation studio hiding dark secrets. Navigate a maze of horrors, solve puzzles, and face nightmarish creatures from the shadowy Dark Puddles. Bendy and the Dark Revival Play as Audrey, trapped in a deranged animation studio. Sneak, fight, and solve puzzles to survive twisted creatures and the relentless Ink Demon. Uncover dark secrets to escape the studio’s inky nightmare. Bendy: Lone Wolf Become Boris in a brutal survival gauntlet through endless, eerie corridors. Battle cartoonish monsters, dodge deadly traps, and evade the Ink Demon’s pursuit in a pulse-pounding quest for truth.