Arcade Spirits
What if the 1983 video game marketing crash never happened? Set in 20XX, Arcade Spirits is a visual novel romantic comedy with a different history, where arcades still reign supreme as the ultimate place to play. After a period of turbulent employment, your character starts an exciting new job at the Funplex: a popular local arcade with a team of staff that are as eccentric as the customers.