Alice Through the Looking Glass: Hidden Objects
Have you always dreamed of joining Alice as she journeys through the looking glass? In this hidden objects game, your dream comes true! Help the heroine solve puzzles and find cleverly disguised clues so she can advance through this wondrous land! Colorful 360 degree scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can repeat the quest with new puzzles. Another nice bonus: you will probably reach for Lewis Carroll's classic once again, and if your child has not read the book yet, playing the game together will be a sure way to spark interest!