Aggelos 2
Aggelos 2 is an explosive action-platformer where lightning-fast combat, precision platforming, and two opposing worlds collide. As an Aggelos, the highest order of angels, you are chosen by Balro to venture through the Kingdom of Lumen, domain of the supreme God of Light. But with Lumen under siege and the Gods facing imminent defeat at the hands of the Army of Darkness, you are forced to embrace a shadowy new form to survive the chaos of both light and dark realms. While your angelic side favors a slower, disciplined approach, your demon form is highly agile, aggressive, and bristling with dark powers. Mastering the shift between both forms is key to survival, and only by balancing order and chaos can you hope to overcome formidable enemies, deadly obstacles, and challenging puzzles along your path.