ABSURDIKA: Rebuild
It was an ordinary summer day. I was going home after work. Suddenly a bright flash in the sky dazzled me.. .. and then I found myself here holding a chainsaw. You are playing as an ordinary guy who is trying to get out of his fears and an alien world or out of his head? Where is reality, and where is fiction and sick fantasy? - 10 Hardcore Levels - Amazing old-school soundtrack - Final Boss - Good storyline with hidden ending **In this game, you get to play as a guy, a psychopath, or someone else—who knows? You'll have to use your imagination, complete 10 challenging levels, and defeat the main bosses. You'll be all set with this one weapon that has two different attacks: your CHAINSAW. Let your imagination take you on a journey through the mind of a great author as you play.** "It's time to overcome your fear of conflict. Every time someone accused you, you kept silent and kept your anger inside. The demon you are about to face represents this fear."