Bullseye Pack
Dive headfirst into Halo 4’s exciting Bullseye Pack! Bullseye includes Ricochet, a fast-paced, white-knuckle gravball competition that mixes combat with strategic team play, as well as two new maps: Pitfall, the return of the Halo 3 fan-favorite The Pit, and Vertigo, a series of towers perched atop cliff edge on a distant world. In addition to this, Bullseye offers an entirely new armor set based on the Ricochet game type.