50 Years
50 Years is a fast-paced alternative to the bigger, longer turn-based strategy games. You can win or lose a game in a single evening. Either way you'll want to play it again. Fast paced turn-based strategy 50 Years is a fast-paced alternative to the bigger, longer turn-based strategy games. You can win or lose a game in a single evening. Either way you'll want to play again. Still a strategy We love strategy games and we want to keep all those emotions that we had while playing them. That's why "50 years" is still a strategy. You will take difficult decisions and take risks. Replayability Quick matches doesn't mean that you will soon get tired of playing. if you loose you would play again just to survive longer. If you win you would play again to beat the game even better. Furthermore the element of randomness makes your decisions non-obivous. Early game matters We are sure that early game is one of the most fun parts of strategy game. Of course, the mistakes in early game can have unfortunate consequences and can even lead to defeat, but that is what makes this games interesting.