3D Stack Ball
Bounce on and destroy platforms stacked in rotating spirals to complete levels. Sounds easy? Simple gameplay but tricky levels! Hit Colored plates to destroy them and descend your ball. But hitting a black plate means Game Over! You can choose to play at full speed at your own risks and benefits or go carefully waiting for best opportunity to fall down. Things that makes for this game a great gameplay : - Easy Controls - Amazing speed - Bright graphics - 3D Animations - Easy to play, tough to master - Great casual game Enjoy!