11-11 Memories Retold
11th November 1916, a young photographer leaves Canada to join the western front in Europe. The same day, a German technician is told that his son is missing in action. Both want to preserve their humanity and come back alive to their loved ones. 11-11: MEMORIES RETOLD is an emotional narrative adventure telling the stories of two soldiers on on both sides of the front during WW I. It is brought to life through a unique painterly style, whilst the combined voice acting talents of Elijah Wood and Sebastian Koch as Harry and Kurt, and an orchestral score from composer Olivier Deriviere, guide players through moments of both peace and despair.