100 Doors - Escape from Prison
Bunch of locked doors. One chance at freedom. The prison gates are shut. No one is there to help you. You face locked doors of empty rooms, and each one locks away a piece of the puzzle you need for your escape. 100 Doors - Escape from Prison plunges you into a suspenseful, high-stakes adventure that will push your brain to its limits. This isn't just another game—it's an escape room challenge designed to test your limits with every code you crack. Feel the suspense build as you search for hidden objects and decipher mind-bending escape room puzzles. Each completed level brings an intense rush of satisfaction as you outsmart the system. Prove that you are the master escape artist and play 100 Doors - Escape from Prison now to begin your grand, hundred-door adventure. 100 DOORS: ESCAPE FROM PRISON - GAMEPLAY: Meet Megan, a young, curious journalist who finds herself trapped inside a prison building. By mistake or not? Don’t know. Find out. The main goal of this 100 doors escape prison game is to help her solve all the mind-bending riddles and puzzles, find all the hidden objects, that would lead to exiting the building and going back home, where she would be safe and sound. She cannot solve all the prison escape puzzles, so she needs all the bits and pieces of your knowledge to help her break from prison. Open 100 doors, escape rooms, and eventually escape the prison. Even if you get stuck in this escape prison game, quitting is not an option as there are hints that can guide you through all the exceptional prison escape room game levels. Get 100 Doors - Escape from Prison now and stretch your brain muscle! GAME FEATURES: - Exciting puzzles with hidden objects and conundrums to solve - Cool mechanics: move in time and space, combine objects, play brain games - Awesome levels with cool animations - Logical tasks - Amazing graphics with special attention to detail - Simple to play, complicated to beat - Different jail cells - Takes up almost no memory on your device Play 100 Doors - Escape from Prison and prove that nothing is unfathomable for a good 100 doors escape room puzzler like you! Start the new 100 doors escape the room game adventure! Developed by Peaksel.