1 Square
1 Square is a jumping puzzle game. Your goal is to get rid of the numbered boxes by jumping on them. Each jump knocks their number down by one. When they hit zero, they fade away! Make sure to leave yourself a path to reach them all, and watch out for the rain! You have to finish the level before it floods.