Kunio-kun: The World Classics Collection
Nothing has been left out of this 18 title collection! Featuring 11 classic titles from Kunio Kun, as well as 4 Kunio Kun titles and 3 Double Dragon titles that have never before been released in Japan. For old school fun look no further than this anthology! Every game in the collection has been given a graphics upgrade to reduce flickering and lag and will support online play.